Jednym ze sztandarowych produktów naszej firmy jest dostawa i utrzymanie systemów informatycznych, realizujących zadania biznesowe. Konstruując nasz system serwisowania, postanowiliśmy, że najważniejszym jego elementem będzie zdolność do zachowania jednolitego standardu obsługi na terenie całego kraju. Dowodem tego jest certyfikat systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008 w zakresie „Dostawy sprzętu, oprogramowania i usług serwisowych w zakresie infrastruktury informatycznej oraz usług i doradztwa związanych z prawidłowym funkcjonowaniem systemów informatycznych”.

Jako autoryzowany partner serwisowy HP (Service Sales Partner oraz ASP – Authorized Service Partner w zakresie Commercial Printing, DesignJet Printing, Edgeline Printing) dysponujemy zespołem wysoko kwalifikowanych, certyfikowanych inżynierów, bezpośrednim dostępem do magazynów części zamiennych HP, a także baz danych i linii wsparcia technicznego tego producenta.

Serwisowa Aplikacja Wspomagająca SAWANT wspiera nasze procedury serwisowe na każdym ich etapie, poprzez dostarczanie danych niezbędnych do dokonywania prac i dokumentowania ich etapów. Aplikacja ta umożliwia Klientom możliwość zgłaszania awarii i wgląd w historię oraz różnorodne statystyki, raporty i analizy wykonywanych przez nas napraw i usług.

Nasza oferta serwisowa obejmuje:

  • specjalistyczny, autoryzowany gwarancyjny i pogwarancyjny serwis drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych HP LaserJet, MFP i Edgeline;
  • specjalistyczny, autoryzowany gwarancyjny i pogwarancyjny serwis drukarek wielkoformatowych (ploterów) HP DesignJet;
  • szeroki wachlarz umów serwisowych, w tym umów z gwarantowanym poziomem usług (SLA) i umów outsourcingowych;
  • możliwość wykupienia polis gwarancyjnych na systemy komputerowe, w tym urządzenia peryferyjne;
  • możliwość wynajęcia sprzętu zastępczego;
  • szeroko rozumiane wsparcie techniczne;
  • projektowanie, wdrażanie i doradztwo w zakresie zawansowanych systemów wydruku i obiegu dokumentów;
  • reakcję serwisu najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu;
  • umowy z gwarantowanym czasem reakcji w ciągu 12/6/4 godzin i/lub gwarantowanym czasem skutecznej naprawy lub podstawienia ekwiwalentnego sprzętu zastępczego w ciągu 48/24/12/4 godzin.

Chcesz uzyskać więcej informacji? Zadzwoń pod numer 22 638 31 45 lub wypełnij formularz kontaktowy.